b-FOUND Internet Marketing
http://www.rolleon.nl
Pagina Optimalisatie Rapport

Rapport gemaakt op: 30 juli 2010
 
Rapport Overzicht
Zoekterm (trefwoord) Overzicht
Paginatitel
Meta Omschrijving
Meta Keywords - Zoektermen
Body Tekst
H1 Headings
Bold Tekst
Anchor (hyperlink) Teksten
Image Alt Teksten
Laadtijd site
Slotwoord
Rapport Overzicht
Dit is uw persoonlijke pagina optimalisatie rapport gebaseerd op de pagina http://www.rolleon.nl/index.html.Het vertelt u in detail hoe goed uw pagina is geoptimaliseerd voor uw huidige zoekwoorden en begeleidt u bij het aanpassen van uw webpagina, zodat u een top ranking kunt bereiken in de zoekmachines.
Optimalisatie Score
49%

Opmerking: Optimalisatie Score geeft een indicatie hoe goed uw webpagina is geoptimaliseerd voor uw specifieke niche, in procenten.

Natuurlijk is 100% optimalisatie ideaal, maar het is geen must. Uw optimalisatie percentage ziet er niet erg goed. Doe wat dit rapport aanbeveelt, en u zult betere resultaten in Google voor uw specifieke zoekwoorden bereiken.


Zoekterm (trefwoord(-en)) - Zoektermen
Dit rapport biedt u een strategie voor het verbeteren van uw pagina om de bovenste positie voor de volgende trefwoorden in Google te bereiken. U kunt nu controleren hoe goed Uw pagina is geoptimaliseerd voor elk van deze zoektermen:
Zoekterm (trefwoord(-en)) - Zoektermen
Zoekterm (trefwoord)
Optimalisatie Score
1
50.1%
 
2
59.5%
 
3
85.8%
 
4
82.5%
 
5
17.5%
 
6
26.4%
 
7
20.8%
 
Gemiddeld
49%
 
Opmerking: Door het hele rapport worden kleurmarkeringen varierend van rood tot groen gebruikt.Als de kleur rood is, moet u essentiele aanpassingen op uw pagina maken. Hoe dichter bij groen, des te beter is uw pagina geoptimaliseerd.

Pagina elementen
Om een hoge pagina ranking te bereiken, moet u alle HTML-elementen optimaliseren. Dit zijn elementen van de broncode van uw webpagina en worden ook wel pagina elementen genoemd. Elk HTML-element is een onderdeel van de structuur van uw pagina en bevat een deel van de inhoud van de pagina.

Het Pagina Optimalisatie Rapport leert u hoe u uw webpagina elementen samen dient te stellen, zodat Google u een hogere ranking geeft. Het belangrijkste punt hier is hoe trefwoorden (zoektermen) op de best mogelijke manier in een pagina-element te gebruiken.

Ontdek wat deze kritische elementen zijn en in hoeverre uw pagina is geoptimaliseerd voor elk van hen:

Optimalisatie Score
Pagina elementen
Optimalisatie Score
56.8%
 
50.7%
 
42.9%
 
51%
 
49.2%
 
20.7%
 
45.9%
 
26.1%
 
Volledige pagina
49%
 

Concurrenten
Deze pagina optimalisatie strategie is voor u gemaakt op basis van kennis van zoekmachinelogica en op een gedetailleerde analyse van uw hoog gepositioneerde concurrentie.

Dit is de top-10 van concurrenten voor uw zoektermen in Google.

rollenbanen
URL
Optimalisatie Score
1
45.4%
 
2
45.9%
 
3
38.7%
 
4
50.9%
 
5
66.9%
 
6
61.2%
 
7
42.9%
 
8
33.6%
 
9
45.4%
 
10
29.2%
 

rollenbaan
URL
Optimalisatie Score
1
57.2%
 
2
30.5%
 
3
19.4%
 
4
34.1%
 
5
29.1%
 
6
45.3%
 
7
15.8%
 
8
49%
 
9
46.6%
 
10
15.2%
 

rollenbaan gebruikt
URL
Optimalisatie Score
1
83.1%
 
2
81.3%
 
3
79.2%
 
4
81.1%
 
5
87.9%
 
6
85.6%
 
7
76.2%
 
8
85.6%
 
9
88.3%
 
10
75.1%
 

rollen rollenbaan
URL
Optimalisatie Score
1
77.4%
 
2
81.1%
 
3
79.7%
 
4
80.2%
 
5
84.3%
 
6
82.7%
 
7
82.8%
 
8
83.9%
 
9
77.2%
 
10
91.3%
 

aangedreven rollenbaan
URL
Optimalisatie Score
1
39.9%
 
2
15.5%
 
3
7.4%
 
4
11.8%
 
5
22.4%
 
6
61.6%
 
7
54.6%
 
8
11.6%
 
9
37%
 
10
58.1%
 

transportband
URL
Optimalisatie Score
1
50.8%
 
2
37%
 
3
34.2%
 
4
33.8%
 
5
46.8%
 
6
57.1%
 
7
41.1%
 
8
39.2%
 
9
60.7%
 
10
7.2%
 

transportbanden
URL
Optimalisatie Score
1
24.8%
 
2
34.5%
 
3
23.5%
 
4
24.3%
 
5
29.8%
 
6
38.7%
 
7
19.3%
 
8
48.4%
 
9
53.7%
 
10
51%
 

Om een hoge positie te bereiken, volgt u de aanbevelingen in each rapport section. Gebruik de verstrekte gegevens in het rapport om uw eigen pagina te vergelijken met de top-10 van concurrenten in elke optimalisatiefase.

  Rapport Overzicht | Zoekterm (trefwoord) Overzicht | Paginatitel | Meta Omschrijving | Meta Keywords - Zoektermen | Body Tekst | H1 Headings | Bold Tekst | Anchor (hyperlink) Teksten | Image Alt Teksten | Laadtijd site | Slotwoord

Rapport gemaakt op 30 juli 2010 door b-FOUND Internet Marketing